Mírně pokročilý

Vinyasa jóga

Tanec na vlně dechu, je to hravost a možnost vyjádření sebe sama. Vinyasa je kvalita, kterou lze aplikovat v každém stylu jógy. Jde o návaznost ásan k sobě v závislosti na dýchání. Průvodcem vinyasa jógy je dech udždžají, tzv. dech vítězů, který je jemně slyšitelný – šumí. Instruktor vede své žáky sestavami pozic, ve kterých vzniká teplo. Člověk se učí

Číst dále

Tabata

Velice efektivní cvičení na bázi funkčního intervalového tréninku. Cvičení výborně formuje a posiluje celou postavu. Toto cvičení má mimo jiné rychlé výsledky. Tabata je cvičení zaměřené na vysoký a inzenzivní výkon ve velmi krátkém čase. Jedná se tedy o další HIIT (high intensity interval training) kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností. Jak je již možná některým známo, toto

Číst dále

Funkční a kruhové tréninky

Všeobecně lze funkční a kruhové tréninky definovat jako komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka. Rozdíl mezi Funkčním a kruhovým tréninkem je v tom, že během funkčního tréninku se cvičí převážně s vlastní vahou, nebo pomůckami, kde se neklade tolik důraz na váhu, ale spíše na

Číst dále

Cvičení na závěsných systémech (TRX)

Jedná se o způsob cvičení a posilování těla pomocí závěsného systému. Princip tohoto silového tréninku spočívá v zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu se zemí. Cvičení je nenáročné a především zábavné. Cvičit může opravdu každý, protože závěsný systém tvoří dva pásy, které se dají nastavit přesně podle typu vaší postavy. Stejně tak si i

Číst dále

FLOWIN®

Jedná se o švédský inovativní tréninkový koncept vyvíjený skupinou švédských elitních desetibojařů. FLOWIN® dokáže plně nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů. Při cvičení se využívá jen hmotnost těla. FLOWIN® posiluje hlavně střed těla, svaly upínající se na pánev a na obratle. Tréninkem se procvičují vnitřní partie svalových systémů,   které dělají vaše tělo

Číst dále

Pilates

Pilates Basic: Vhodné pro začátečníky, ale i pro osoby již praktikující pilates, kteří mají chuť na jemnější lekci. Vhodné pro osoby se zdravotními problémy a pro seniory. Pilates pro všechny: Vhodné pro osoby, které již mají zkušenost s pilates, ale i pro začátečníky.Vhodné pro osoby se zdravotními problémy. Pilates je způsob cvičení, které vyvinul Josef Hubertus Pilates. Cílem techniky je

Číst dále

Ashtanga jóga

Jedna z nejrozšířenějších forem jógy v západním světě, a také fyzicky nejnaročnější. Jedná se o ucelené série na sebe navazujících pozic (asán) podle jógového učitele K. Pattabhi Jois. Systém je založen na šesti sériích, které postupně nabývají na obtížosti a které umožňují cvičencům praktikovat ve svém vlastním tempu. Pozice plynule navazují jedna na druhou, hodně pozornosti se věnuje dýchání. Ashtanga jóga je

Číst dále

Powerjóga

Díky powerjóze se můžeme zastavit a relaxovat pomocí pohybu a dechu. Dech je v józe nesmírně důležitý, a díky plnému jógovému dechu prospíváme našemu zdraví. Powerjóga je klidná a pohodová. Nepotřebuje téměř nic, pouze váš dech a soustředění na pohyb a tělo. Je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Je vhodná

Číst dále