Mírně pokročilý

Jin jóga

Jin jóga je velice pomalý styl jógy (varianta hatha jógy), kde se jednotlivé ásany drží několik minut ( cca 3 -5 min) – v uvolněné poloze. … Praktikováním jin jógy se vyrovnává mírné napětí pojivové tkáně těla – šlach, fascií a vazů. Jin jóga skrývá své tajemství právě v délce zaujetí pozice a uvolnění všech jangových struktur, jako jsou svaly,

Číst dále

Jóga s pomůckami

Lekce začíná absolutním zklidněním těla i mysli. Následuje praktikování pozic a dechových cvičeni. Důraz je kladen na správné nastaveni pozic a delší setrvání, a to právě za využití pomůcek jako jsou bloky, pásky, bolstery, deky a zeď. Aby správné nastavení pozice vydrželo, opakuje lektorka všechny instrukce několikrát za sebou. Proto také neuslyšíte při lekci hudbu, abyste se mohli plně soustředit

Číst dále

Strala jóga

STRALA jóga je pohybový systém, který přináší svobodu a upřednostňuje pohyb před statickými pozicemi. Je vhodná pro všechny úrovně, protože učí pohybu pro dobrý pocit a každý tak praktikuje jen to, co je pro něj nejlepší. Nejsou v ní žádná očekávání. Nabízí prostor a strukturu pro každého, kdo chce plynout a rozhýbat své tělo. Má trochu rebelský nádech, protože se při

Číst dále

Vinyasa jóga

Tanec na vlně dechu, je to hravost a možnost vyjádření sebe sama. Vinyasa je kvalita, kterou lze aplikovat v každém stylu jógy. Jde o návaznost ásan k sobě v závislosti na dýchání. Průvodcem vinyasa jógy je dech udždžají, tzv. dech vítězů, který je jemně slyšitelný – šumí. Instruktor vede své žáky sestavami pozic, ve kterých vzniká teplo. Člověk se učí

Číst dále

Tabata

Velice efektivní cvičení na bázi funkčního intervalového tréninku. Cvičení výborně formuje a posiluje celou postavu. Toto cvičení má mimo jiné rychlé výsledky. Tabata je cvičení zaměřené na vysoký a inzenzivní výkon ve velmi krátkém čase. Jedná se tedy o další HIIT (high intensity interval training) kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností. Jak je již možná některým známo, toto

Číst dále

Funkční a kruhové tréninky

Všeobecně lze funkční a kruhové tréninky definovat jako komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka. Rozdíl mezi Funkčním a kruhovým tréninkem je v tom, že během funkčního tréninku se cvičí převážně s vlastní vahou, nebo pomůckami, kde se neklade tolik důraz na váhu, ale spíše na

Číst dále

Cvičení na závěsných systémech (TRX)

Jedná se o způsob cvičení a posilování těla pomocí závěsného systému. Princip tohoto silového tréninku spočívá v zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu se zemí. Cvičení je nenáročné a především zábavné. Cvičit může opravdu každý, protože závěsný systém tvoří dva pásy, které se dají nastavit přesně podle typu vaší postavy. Stejně tak si i

Číst dále

FLOWIN®

Jedná se o švédský inovativní tréninkový koncept vyvíjený skupinou švédských elitních desetibojařů. FLOWIN® dokáže plně nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů. Při cvičení se využívá jen hmotnost těla. FLOWIN® posiluje hlavně střed těla, svaly upínající se na pánev a na obratle. Tréninkem se procvičují vnitřní partie svalových systémů,   které dělají vaše tělo

Číst dále

Pilates

Pilates Basic: Vhodné pro začátečníky, ale i pro osoby již praktikující pilates, kteří mají chuť na jemnější lekci. Vhodné pro osoby se zdravotními problémy a pro seniory. Pilates pro všechny: Vhodné pro osoby, které již mají zkušenost s pilates, ale i pro začátečníky.Vhodné pro osoby se zdravotními problémy. Pilates je způsob cvičení, které vyvinul Josef Hubertus Pilates. Cílem techniky je

Číst dále

Ashtanga jóga

Jedna z nejrozšířenějších forem jógy v západním světě, a také fyzicky nejnaročnější. Jedná se o ucelené série na sebe navazujících pozic (asán) podle jógového učitele K. Pattabhi Jois. Systém je založen na šesti sériích, které postupně nabývají na obtížosti a které umožňují cvičencům praktikovat ve svém vlastním tempu. Pozice plynule navazují jedna na druhou, hodně pozornosti se věnuje dýchání. Ashtanga jóga je

Číst dále