Začátečník

Tabata

Velice efektivní cvičení na bázi funkčního intervalového tréninku. Cvičení výborně formuje a posiluje celou postavu. Toto cvičení má mimo jiné rychlé výsledky. Tabata je cvičení zaměřené na vysoký a inzenzivní výkon ve velmi krátkém čase. Jedná se tedy o další HIIT (high intensity interval training) kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností. Jak je již možná některým známo, toto

Číst dále

Funkční a kruhové tréninky

Všeobecně lze funkční a kruhové tréninky definovat jako komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka. Rozdíl mezi Funkčním a kruhovým tréninkem je v tom, že během funkčního tréninku se cvičí převážně s vlastní vahou, nebo pomůckami, kde se neklade tolik důraz na váhu, ale spíše na

Číst dále

Cvičení na závěsných systémech (TRX)

Jedná se o způsob cvičení a posilování těla pomocí závěsného systému. Princip tohoto silového tréninku spočívá v zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu se zemí. Cvičení je nenáročné a především zábavné. Cvičit může opravdu každý, protože závěsný systém tvoří dva pásy, které se dají nastavit přesně podle typu vaší postavy. Stejně tak si i

Číst dále

FLOWIN®

Jedná se o švédský inovativní tréninkový koncept vyvíjený skupinou švédských elitních desetibojařů. FLOWIN® dokáže plně nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů. Při cvičení se využívá jen hmotnost těla. FLOWIN® posiluje hlavně střed těla, svaly upínající se na pánev a na obratle. Tréninkem se procvičují vnitřní partie svalových systémů,   které dělají vaše tělo

Číst dále

Pilates

Pilates Basic: Vhodné pro začátečníky, ale i pro osoby již praktikující pilates, kteří mají chuť na jemnější lekci. Vhodné pro osoby se zdravotními problémy a pro seniory. Pilates pro všechny: Vhodné pro osoby, které již mají zkušenost s pilates, ale i pro začátečníky.Vhodné pro osoby se zdravotními problémy. Pilates je způsob cvičení, které vyvinul Josef Hubertus Pilates. Cílem techniky je

Číst dále

Jóga pro zdravá záda

Ať už to jsou důsledky sedavého zaměstnání nebo jednostranného zatížení při sportu, bolesti v zádech občas provázejí každého z nás. Jóga celkově kladně působí na pohybový aparát, lekce pro zdravá záda jsou na tuto oblast přímo zaměřena. Záda si uvolníte, protáhnete a následně se naučíte cviky, které podpoří správně držení těla a působí proti bolesti preventivně. Naučíte se také, jak

Číst dále

Hatha jóga

Hathajóga je souhrn fyzických, dechových a očistných technik, které vedou k celkovému pročištění. Pomocí těchto technik dochází k harmonizaci a spojení těla, mysli a jemných energií. Odstraňují z těla toxické látky a vyrovnávají nerovnováhu v organismu. Poruchy orgánových soustav a jejich činností se projevují v mysli a vědomí.  Očistné techniky (šatkarmas) se podílejí na pročištění celého organismu a nápravě vzniklých škod (pokud to je možné).

Číst dále

Jógová terapie

Lekce je vhodná pro všechny, kteří potřebují uvolnit záda, zpevnit centrum těla pomocí powerjógy. Lekce jógové TERAPIE je zaměřená na správné držení těla, vyrovnání svalových dysbalancí, zapojení centra těla a jeho ovládání v jógových ásánách, nácvik a rozvoj plného jógového dechu. Cvičení není tak dynamické jako samotná powerjóga  a proto je vhodná pro všechny, kteří se chtějí naučit základům powerjógy.

Číst dále

Powerjóga

Díky powerjóze se můžeme zastavit a relaxovat pomocí pohybu a dechu. Dech je v józe nesmírně důležitý, a díky plnému jógovému dechu prospíváme našemu zdraví. Powerjóga je klidná a pohodová. Nepotřebuje téměř nic, pouze váš dech a soustředění na pohyb a tělo. Je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Je vhodná

Číst dále